Kako resetirati aplikaciju?
Ukoliko u aplikaciji nailazite na grešku (sporo učitavanje, nedostatak određenih funkcionalnosti, ne vidite fotografije, itd.) aplikaciju možete ponovno postaviti (resetirati) prateći korake ispod:
- U donjem izborniku odaberite zadnju stavku, “Profil“
- Na dnu ekrana, ispod poveznice za Odjavu, pročitajte tekst o ponovnom postavljanju aplikacije
- Kad ste spremni ponovno postaviti (resetirati) aplikaciju, dodirnite napisani tekst
- Aplikacija je uspješno ponovno postavljena kad se pojavi obavijest “App reset was successful” te potvrdite odabirom “OK“
- Ponovno postavljanje aplikacije briše sve spremljene podatke na uređaju – sesije, kolačiće i međuspremnik – moguće je da ćete biti odjavljeni iz aplikacije
- Aplikaciju u potpunosti ugasite na svom uređaju
- iOS korisnici: iz multitasking managera aplikaciju povucite prema gore kako biste ju ugasili u potpunosti
- Android korisnici: iz mutltitasking managera (ikonica kocke) povucite aplikaciju gore, desno ili lijevo (ovisno o uređaju) kako biste ju ugasili u potpunosti
- Aplikaciju ponovno pokrenite te se ponovno prijavite
Popratni video pogledaj ispod: